Vývojářský blog z E3

 

V průběhu E3 vydalo studio Taleworlds nový článek na svém webu, který mimo videí, které jste již měli možnost najít na fóru, obsahuje i pár nových informací. Rozhodl jsem se ho proto přeložit, aby vám, čtenářům, nic neuteklo. Nejprve se ale podívejte na krátký trailer, který byl k vidění během PC Gaming Show.

 

 

 

Jsme velmi nadšení z toho, že se s Vámi můžeme podělit o dvě nová videa, která ukazují naší pokročilou umělou inteligenci a hluboký, ale přesto intuitivní bojový systém! Obě tyto bitvy si návštěvníci E3 budou moci zahrát. Toto je poprvé, kdy jsme hru zpřístupnili ke hraní i mimo naše kanceláře. Značí to veliký milník v průběhu vývoje Mount & Blade II: Bannerlord. Doufáme, že si je užijete!

 

 

LOS ANGELES (12. června 2017) – Taleworlds Entertainment vydalo dvě nová videa, která poskytují rozšířený pohled na epické souboje v jejich nadcházejícím titulu, který bude následovníkem hry Mount & Blade: Warband – Mount & Blade II: Bannerlord.

 

 

Klíčová vylepšení bitev:

Bitvy jsou jádrem celé naší herní série, a nyní jsou lepší než kdykoli předtím.

  • Pokročilé formace – Spojujte a rozdělujte vaše oddíly dle libosti, s intuitivní kontrolou nad pohybem, formací i chováním každé jednotky! Rozkažte těžké pěchotě, aby se držela pohromadě, bok po boku v pomalu se pohybující, ale neproniknutelné zdi ze štítů; či vyšlete svou kavalérii v bleskovém útoku za použití klínové formace.
  • Umělá inteligence na bojišti – Počítačem ovládaní generálové mohou provádět složité taktické manévry s využitím pokročilých možností formací, které představují opravdovou výzvu. Jejich chování je založeno na schopnostech skutečných historických taktiků, například Alexandra Velkého, který využíval své silné kavalérie, aby rozptýlil své protivníky v nepřátelské armádě, předtím, než zasadil drtivou ránu nepřátelské hlavní síle. Nejenže to vytváří pocit autentické středověké bitvy, ale také se to projevuje jako efektivní způsob boje, stejně jako ve skutečnosti.
  • Systém seržantů – velitelé nyní rozkazují ostatním lordům v bitvě, a to včetně hráče samotného! Provádějte příkazy vydané velitelem v průběhu boje a použijte vlastní instinkty, abyste splnili svůj úkol a pomohli jste zajistit vítězství na bitevním poli. Veďte koňské lukostřelce a zaútočte na nepřítele, abyste narušili jejich linie předtím, než je spojenci dodělají, nebo převezměte kontrolu nad jízdou a ničte celé jednotky najednou!

 

 

Klíčová vylepšení soubojového systému:

  • Směrové blokování a údery štítem – Tyto dvě nové věci oživují styl hry s mečem a štítem, a dělají ho mnohem zajímavější než kdykoliv předtím. Blokování ve špatném směru vás sice nezabije, nicméně způsobí to, že se váš štít více poškodí, takže budete zranitelní vůči střelám a v nevýhodě proti početnějšímu nepříteli. Údery štítem, což byla jedna z velmi žádaných věcí, dočasně ochromí vašeho oponenta a také je odhodí zpátky, sníží jejich obranu a dají vám možnost se trochu nadechnout.
  • Navazování útoků – údery, které dosáhnou konce své dráhy, můžete nyní navazovat, a překvapit tak protivníka poté, co se netrefil. Nevyvážené zbraně jako kladiva a sekyry užívají setrvačnost prvního úderu pro rychlejší provedení toho druhého.
  • Vylepšené animace a bojový engine – obrovské úsilí bylo vloženo do toho, aby byl boj v Mount & Blade II: Bannerlord tak plynulý a vizuálně přitažlivý, jak to jen půjde. Poškození se nyní vypočítává s velkým vlivem fyziky, a faktorem je i rozložení hmotnosti každé jednotlivé zbraně. To znamená, že pokud třeba provádíte dokonale načasované bodnutí, když se řítíte na nešťastného lukostřelce na koni nebo střílíte šíp přes bitevní pole, aby jste oslabili soupeřovy pěchotní síly před útokem zblízka, hra bude rozumět všem fyzikální silám a bude vždy produkovat konzistentní, realistické a uspokojující výsledky.

 

 

Je skvělé být zpět na E3 i s Bannerlordem, a demonstrovat ty nejlepší bitvy v Mount & Blade. Náš tým velmi tvrdě pracoval na vývoji všech aspektů boje, které jsou základním kamenem naší hry. Jsme nadšeni z toho, že můžeme ukázat naši práci a tešíme se na reakce našich fanoušků.

Armagan Yavuz – CEO / Zakladatel, TaleWorlds

4 komentáře

  • Anticorro napsal:

    Asi se víc nedozvíme…

    • Redakce napsal:

      Co se týká data vydání, je to bohužel pořád stejné. Dělali ještě rozhovor s nějakými lidmi, zkusím z toho vyhrabat nějaké zajímavé informace, ale pochybuji že se dozvíme něco zásadního.

  • Trebor napsal:

    Velmi mě potěšilo že již teď vypadá hra skvěle.Jinak v bitvě by vypadalo excelentně kdyby vlajky nosili korouhevníci(vlajkonoši).A opět musím pochválit vaše stránky a za vaši snahu rozšířit známost MaB.

    • Redakce napsal:

      Souhlasím, ale zatím to vypadá tak že ty vlajky bude prostě nosit náhodný voják, nad kterým se bude ta vlajka bude vznášet, něco jako Total War..
      Jinak děkuji za komentář, snažím se prostě dát do kupy nějaké info a zkrátit si tak čekání na hru.

Napsat komentář