Mount & Blade II: Bannerlord na E3 2017 – Naše postřehy

Dnešní článek je překladem nejnovějšího příspěvku na blogu studia Taleworlds. Shrnuje všechny novinky, které studio během E3 oznámilo, a také popisuje působení vývojářů na této herní konferenci. Odpovídá i na to, proč stále zatvrzele odmítají prozradit datum vydání. Přeji příjemné čtení.

 

 

Mount & Blade II: Bannerlord na E3 2017 – Naše postřehy

Zdravíme všechny fanoušky Bannerlordu a zvědavé návštěvníky! V tomto blogu bychom rádi promluvili o našich zkušenostech na E3, o tom, co jsme ukázali, a o našich důvodech pro účast. Na E3 můžeme být stále považováni za nováčky, jelikož to byl teprve náš druhý ročník, ale každá návštěva nám poskytla bohaté zkušenosti a znalosti, které nám v budoucnosti pomohou usilovat o větší a ambicióznější cíle!

 

Stánek TaleWorlds Entertainment na letošním E3 v Los Angeles

 

Naše působení na E3 bylo zaměřené na demonstrace bitvy v Bannerlordu – a bylo to také poprvé, kdy byla hra k dispozici mimo naše studio. Rozhodli jsme se, že bitvy budou skvělý způsob, jak předvést hlavní rysy hry a byly také něčím, čemu jsme během vývoje věnovali velkou pozornost.

 

Náš stánek byl větší než ten loňský, což nám umožnilo mít malý salonek, kde lidé mohli získat představu o hře z videí, a dostalo se jim i krátké vysvětlení od člena našeho týmu, zatímco čekali, až skončí předchozí hráči. Cílem bylo dát lidem co nejvíce času s hrou. Čtyři počítače, které jsme uvnitř měli, se během tří dnů E3 používaly téměř nepřetržitě; opravdu jsme našeho času využili co nejlépe!

 

Vývojářský tým studia na E3

 

Konference se zúčastnilo celkem 11 lidí z našeho týmu, včetně našeho generálního ředitele a zakladatele Armağana Yavuze, který zde vedl náš tým pro prezentaci a zajistil, že účastníci měli z hraní fantastický zážitek!

 

Samotné demo se točilo kolem dvou bitových scénářů, které jsme zveřejnili jako videa na začátku hry E3: “Horse Archer Sergeant Gameplay” a “Cavalry Sergeant Gameplay“. “Seržant” zde odkazuje na skutečnost, že v těchto scénářích ovládáme jednu formaci, zatímco přijímáme příkazy od našeho velitele – v podstatě působíme jako pomocný velitel. Myšlenka spočívá v tom, že když více armád vstoupí do bitvy na stejné straně, generál se postará o celkové velení a ovládá jednotlivé útvary podle svého uvážení. Hráč se může dostat na jakoukoli úroveň tohoto systému, stejně jako AI, a tak v závislosti na svém postavení může očekávat, že bude velet části nebo celé armádě najednou.

 

To umožňuje, aby hráči byli součástí velkých bitev v dřívějším stádiu hry a vyzkoušeli si velení, aniž by to bylo příliš náročné. To také slouží jako odměna za pokrok, spojuje hráče s jejich AI spolubojovníky a přidává do hry rozmanitost. V našem systému také dovolíme, aby hráč kdykoli mohl předat kontrolu AI, takže i když máte možnost navrhnout a provést konkrétní strategii, můžete se také jen soustředit na svůj vlastní boj.

 

Jízda v akci. Bojujete raději ze sedla či na zemi?

 

Vedle bitvy jsme účastníkům umožnili zahrát si i novou verzi Arény (v podstatě to, co vám turnajový mistr nabízí, pokud v současnosti není ve městě turnaj). Využili jsme to také jako způsob, jak zvýraznit některé z našich nových bojových funkcí, které můžete vidět ve videích. Myslíme si, že směrové blokování se štítem, navazování útoků a údery štítem jsou věcmi, které velmi pohodlně zapadají do bojového systému Mount & Blade, přičemž zachovávají intuitivní povahu boje a zároveň přidávají určitou hloubku a rozmanitost. Bylo skvělé vidět, jak rychle se hráči předchozích dílů hry začlenili tyto novinky do svého stylu boje. Nejsou to jediné nové bojové prvky v Bannerlordu, stále systém dokončujeme a těšíme se, že o tom budeme v budoucnu mluvit více!

 

Zde si můžete si přečíst plnou tiskovou zprávu s podrobnostmi o bitvě a bojových funkcích, které byly zdůrazněny v našem demu na E3: https://www.bannerlord.cz/vyvojarsky-blog-e3/

 

Během týdnů vedoucích do E3 jsme brali rezervace, ale zajistili jsme, aby zůstalo pár volných míst, aby se během akce mohli přijít podívat i kolemjdoucí. Fungovalo to brilantně!

 

Pozvali jsme co nejvíce lidí – včetně mnoha hráčů, kteří šli kolem! Lidé byli ze hry nadšeni a obecně na demo velmi dobře reagovali. Je vždy vzrušující vidět, že hry, které děláme, vyvolávají takové reakce a vidět je naživo bylo opravdovým privilegiem.

 

Ohlasy v médiích byly také obecně velmi pozitivní – vybrali jsme několik příkladů, které by vás mohly zajímat: https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/News/175

Jsem zvědav, zda budou lučištníci na koních tak otravní, jako tomu bylo u khergitských nájezdníků ve Warbandu…

 

Samozřejmě chápeme, že hodně z vás chce slyšet datum vydání a další podrobnosti o politice a kampani ve hře jednoho hráče. Podle našeho názoru je nejdůležitější věcí přinést skvělou hru, hodnou našeho úsilí a vašich očekávání. Dosud jsme se vyhýbali datu vydání, protože si myslíme, že by odvrátilo naši pozornost od kvality hry. Kampaň je ale něčím, z čeho můžeme rozhodně ukázat více. Momentálně hledáme ten nejlepší způsob, jak to udělat, tak, abychom ji mohli prezentovat s jasností a hloubkou, kterou si zaslouží.

 

Během naší prezentace jsme zjistili, že došlo k velkému zmatku a mnozí lidé nedokázali snadno najít naše rozšířená herní videa a písemné informace. Vzali jsme si z toho poučení a v budoucnu se pokusíme vše naplánovat tak, abychom se ujistili, že naše oznámení  budou co nejjasnější. V dalších zprávách bychom chtěli představit našeho nového komunitního manažera, Calluma, který bude spolupracovat s Frankem a pomůže zlepšit naši přímou komunikaci s vámi, s komunitou! Už teď má velký vliv na organizaci fóra na Steamu a očekáváme, že bude i v budoucnu odvádět tak dobrou práci, jako tomu bylo doposud.

 

 

2 komentáře

Napsat komentář